You are currently viewing 【焦慮症】活得很累!想安慰焦慮症朋友,但驚越講越錯?

【焦慮症】活得很累!想安慰焦慮症朋友,但驚越講越錯?

  • Post author:
  • Post category:小編分享
  • Post published:2020-11-13
  • Post last modified:2020-11-13
studentconversion
tutor registration
圖片來源  資料引用/摘錄:mind.org.hk 你哋身邊有冇朋友係焦慮症患者呢?同你地講個秘密,小編係一個焦慮症患者,我想寫呢篇文嘅原因,唔係因為博同情,消費自己嘅病,只係想分享吓自己嘅感受。我身邊有朋友,甚至屋企人,會係我唔開心嘅時候,同我講加油,一切都會好。老實講,對小編而言,呢啲經典勵志說話,同阿媽係女人嘅道理係冇分別。反而,呢啲説話會令我唔敢再咁搵朋友傾訴,只搵一啲明白我嘅人,例如社工。其實,而家焦慮症好普遍大家,首先大家唔好將呢件事睇到咁大,當囇所有焦慮症患者都係怪物。今日Tutor Circle小編教你五個方法,正確地與焦慮症患者交流。  

甚麽是焦慮症?

圖片來源  Woman Sitting in Front of Macbook 根據mind.org.hk所提供的資料,「焦慮症」是形容不安、擔心,和恐懼等情緒。它包含我們緊張擔心時的心理和生理症狀。雖然焦慮情緒會令我們感到不自在,但此情緒其實源自我們「戰鬥或逃跑」的心理防禦機制,是人類面對威脅時的正常生理反應。   [延伸閲讀]【心理】點樣去解決壓力? [延伸閲讀]【香港臨床心理學家揭秘】關於臨床心理學家的4個問題  [延伸閲讀]【心理學出路】讀心理學就一定識讀心?唔通要做讀心神探?  [延伸閲讀]【心理學101】控制命運的自證預言心理學  [延伸閲讀]【未來出路】隨心 還是 計劃 ? – 對於未知,你恐懼嗎? 

1. 唔好再責怪患者,多啲體諒佢哋

圖片來源  9 Things Parents Should Never Say to Their Children — Charisma News 首先,焦慮病患者會經常受到情緒,同埋藥物嘅影響,令自己身體不適。小編都有試過食血清素,食完就會覺得好頭暈。有陣時自己嘅情緒亦都唔係好穩定,令身體俾警號我。例如胃痛、頭暈等等。有好多人都問我點解你又唔返學啊?咁鍾意喺考試之前唔返?其實,小編好想同佢哋講:「我都唔想」,冇人想自己有病,自己辛苦,但係當事情發生嘅時候,我哋始終需要時間去接受,需要休息。有陣時請假係因為身體已經負荷唔到,有時候,我哋出去見人都會覺得好恐懼,所以淨係想留係一個熟悉嘅地方,保護自己。如果你都係一個焦慮症患者,小編想同你講辛苦晒,可能冇人會明白你。每個人都會責怪你,但係你已經好叻,經歷咗好多嘢,真係辛苦晒喇!如果你身邊有焦慮症患者,不妨俾多啲關心佢,唔好再責怪佢哋,因為冇人想自己有病。  

2. 講加油、努力?不如俾患者一個擁抱!

圖片來源  Father and Son Hugging 第二,小編知道好多人可能都會覺得安慰焦慮症患者好難,都唔知講咩好。到頭來,為咗大家嘅對話唔好咁尷尬,就同對方講「你要加油」,「努力會令你變得更好」嘅說話。講真,小編十分明白,小編未經歷焦慮症之前,會覺得焦慮症就係比唔開心嚴重啲,講一句「加油」就可以令患者振作。後來,小編發現之前既諗法係大錯特錯,當朋友、家人同我講加油、努力,我會好質疑自己以前嘅自己係唔係唔夠努力,大家先會咁樣同我講。其實,我已經好努力,咁係唔係因為我蠢,所以大家覺得我唔夠努力。呢啲對話令我更加質疑自己,令到自己嘅內心更加難受。如果你身邊嘅朋友係焦慮症患者,當你唔識回應佢哋嘅苦況,不如擁抱佢哋,等佢哋感受到溫暖,相信一個擁抱係戰勝千言百語。  

3. 請減少使用Whatsapp Stickers,去回應患者嘅傷心

圖片來源  懶人Whatsapp 貼圖包】推介熱門iOS (iPhone) 及Android Whatsapp stickers | 睇啱即下載 第三,吓!連Whatsapp Stickers都唔可以用,有冇咁專制啊!其實,小編都覺得Whatsapp Stickers好可愛。有時候都會用Whatsapp Stickers, 去同朋友對話,但係當身邊朋友嘅朋友覺得唔開心既時候,就盡量避免用Whatsapp Stickers去回應。試想想,如果你唔開心,send咗一段千字文俾我,到頭來我淨係send返個Whatsapp Stickers俾你,你都會覺得有冇搞錯啦!當然WhatsApp的佢可以當作輔助工具,你send完一大堆文字,再用Whatsapp Stickers點綴,係無任歡迎。不過,你可能同小編講,我唔識點樣安慰朋友,所以先用Whatsapp Stickers啫!唔緊要,小編而家就教你一個方法。當你諗唔到嘅時候,而且你又得閒,不妨同朋友講:「我哋不如去飲杯嘢,然後先慢慢傾。」一來朋友真係會感受到你係關心佢哋,二來你又可以有時間諗點樣安慰佢哋,一舉兩得。  

4. 唔好再用「唔!」、「哦!」,去回應患者

圖片來源  How to Use 'Indifferent' in a Sentence | Merriam-Webster 第四,有陣時小編好明白大家可能諗唔到點樣安為患者,所以就答「唔!」、「哦!」先,起碼有俾到回應,但係如果小編同你地講,假如你有一次考試考得好差,就同其他朋友傾訴,想得到安慰,但係最後朋友只係簡簡單單地同你講一句「唔!」、「哦!」,可能你都會覺得好唔開心,覺得個朋友喺度Hea你。你有呢個反應係一件好正常嘅事,每個人都想被認真對待,無人想俾人敷衍,當你尋找安慰,係低谷嘅時候,已經踏出左第一步,去同其他人傾訴,但最後俾人hurt。其實一啲都唔好受,無論你身邊有冇朋友係焦慮症患者,請唔好用「唔!」、「哦!」,去回應佢哋嘅悲傷,每一個人都值得被尊重。  

總結

總言來說,以上就係小編所介紹嘅五個方法,其實,焦慮症患者同其他人都係一樣,就好似患上傷風感冒咁樣,有感冒可以食藥治療,焦慮症都一樣可以,只不過比治療傷風感冒,花多少少時間。我哋覺得最唔舒服嘅係大家喺度討論自己嘅病情,喺度責怪你點解唔可以好似其他同學一樣正常上堂,要瞓係張枱度。小編可能今篇文寫得有少少負面,如果有任何冒犯,敬請原諒!不過,我希望呢篇文可以幫到大家,有陣時唔一定要用說話,先可以傳達心意。坐喺度聽吓我哋講嘢,已經覺得好滿足、好感恩。   此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。 *本文根據了mind.org.hk既網頁。  

想追返學校進度?Tutor Circle尋補有超過10,000個三大導師,即日幫你搵一個合適既導師!


想搵 一個合適既私補老師

DSE讀得咁辛苦,想活用知識黎賺下外快?



想搵 好多好多私補學生


Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
緊貼尋補 BlogFacebookInstagramLinkedIn,尋補?Tutor Circle

Z世代 修辭手法 Ocamp 英文補習 上莊 中文補習 議論文 slp sample 補習網 數學補習 大學五件事 綜合格式

*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。


尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言