幼兒心理健康

【幼兒心理健康】點樣教仔係最好?

  • Post author:
  • Post category:親子專欄
  • Post published:2023-04-03
  • Post last modified:2023-04-03
studentconversion
tutor registration

話說,早2個星期我地去左迪士尼玩🕌 住左一晚酒店同入左樂園玩…


幼兒心理健康

因為卡樂b仲細,有好多機動遊戲都未岩玩 (”小小世界”玩得❗️)。而咁岩我地係度閒逛個陣,見到跳跳虎出左來,可以同佢影相,而重點係無咩人排隊!咁我地就覺得橫掂都入左來樂園,而咁岩又無咩人排,所以我地都走去排隊同跳跳虎影相…
雖然話無咩人排,但其實都有5-6個人係前面排緊,而卡樂b佢暫時未有排隊既概念,加上佢比較性急,所以要佢原地等5分鐘係一件好困難既事😮‍💨 當下卡樂b係不停走上前同不停扭計lur地既,而我同爸爸係有不停解釋比卡樂b聽要排隊同有阻止佢走上前。

排係我地前面係有1個公公(又唔係老到白曬頭髮👴🏻,要用拐仗個d年紀,但應該係大約50-60歲,抱左孫做公公個d年紀…)。咁嗰個公公見卡樂b扭計lur地,可能出於”好心”,就同卡樂b講左句”小朋友你好曳喎!”,當下我聽到係覺得好un耳,心諗我已經教緊個仔,你一個外人係唔係唔應該插咀呢?而我再即刻望返卡樂b,佢表現得好驚😖因為佢而家雖然未識講野,但其實佢有好多字都聽得明,所以佢知道個公公係話緊佢,但其實小朋友扭計lur地係一件好正常既事,無必要要話一個小朋友曳,更何況我仲要唔識你既添!
我當下即刻安慰返卡樂b,我話”無事!媽媽錫返~💕”,嗰個公公聽到我咁講,可能意識到自己講錯野,所以就無再理我地亦都無再插咀…



幼兒心理健康

好多時大家都會有個習慣係會貶低自己個小朋友去附和人地 (有時我都會唔覺意做左🙈所以我都要時刻提醒自己)。講返呢一個例子,如果有呢個習慣既家長,佢可能會附和個公公,同個小朋友講”係囉!你咁曳,醜唔醜呀?”之類打圓場,其實呢個做法係會傷到小朋友既自專心,同埋會令小朋友覺得連自己既父母都唔幫自己,會對父母無左個信任。大家可能會覺得一件咁~小既事,會唔會誇張左d?但大家諗下,如果每一件事都係用呢個處理手法,積少成多,咁就好大件事架啦‼️

小朋友身體健康固然重要,但我覺得心理健康一樣都好重要❗️因為我之前都輕輕讀過一d心理學既course,知道其實小時候既事係會影響到長大後既心理成長、思維方式甚至係行為添,所以小朋友既心理建設係唔可以忽視架‼️

幼兒心理健康

其實講到尾,我都係想卡樂b可能開心快樂咁成長☺️所以如果遇到任何會令佢唔開心/傷害到佢既事,我係會即刻出聲/出手去保護返我個仔的!

今次就去到呢度先啦~
另外亦都十級強建議大家去埋我其他既social media度睇下啦,會睇到我地同bb互動既小片段的🤪

延伸閱讀
【幼兒短片】細細個就睇電視驚唔驚?小心過濾內容…其實學到嘢!
【說話訓練】重覆講多啲!融入生活,學講野無難度!


--------------------
👼🏻現正招募「親子Blogger」!你都想分享育兒資訊?
立即將1️⃣筆名、2️⃣FB/IG/Blog page及3️⃣個人簡介 send俾我哋!
按此👉🏻Email
按此👉🏻Whatsapp
記得註明【申請做親子Blogger】,可能下一篇就係你嘅文章啦!😍
--------------------

留言