You are currently viewing 【戴口罩】個人選擇!新手媽媽分享箇中原因…

【戴口罩】個人選擇!新手媽媽分享箇中原因…

  • Post author:
  • Post category:親子專欄
  • Post published:2023-04-17
  • Post last modified:2023-04-17
studentconversion
tutor registration

相信最近呢幾個星期好多媽媽都很累,天氣時冷時熱,又係流感高峰期,身邊很多小朋友都病左,包括我女都病足兩個半星期,我太累照顧佢也跟住病左😷好多人都講而家多人病,戴口罩安全d,我因呢個問題都考慮左好耐,真的有好有唔好🤔


戴口罩

.

戴口罩,真的可以預防到外面好多細菌,特別去玩或上堂,小朋友之間經常接觸,好容易互相傳染,所以好多小朋友而家都依然戴口罩,希望可以減低染病的機會



戴口罩
戴口罩
戴口罩

.

深思左一輪,Jo媽都係無幫小jasmine戴口罩😷

➡️之前成日戴口罩,呀女太多口水又多野講,搞到塊面容易敏感生好多粒粒,而家唔駛帶自然就好番!

戴口罩

➡️唔想呀女長期處於無菌狀態,不想過分保護,咁反而會容易有敏感和哮喘等,其實日常接觸少少細菌,可以刺激免疫系統嘅發展。

戴口罩

➡️呀女而家兩歲,係學習語言的黃金時間,係日常同人接觸、學校上堂時,唔戴口罩可以睇到口形、觀察面部表情,知道喜怒哀樂係點,對學講嘢、社交的發展都有影響。

➡️同而家唔係全民戴口罩,只部分人戴其實作用不大,日日戴口罩都係會病😮‍💨病左就一定要戴,我同呀女病都帶左兩星期,唔想傳染俾人,但無病就唔戴了,反而係會諗點增強自身的抵抗力!

戴口罩

➡️天氣愈來愈熱了,戴住口罩太焗!好想呀女舒服啲,好似我地以前咁,無拘無束咁呼吸!

戴口罩

➡️呀女最鐘意去公園玩,經常跑跑跳跳無時停,如果戴口罩好容易喘不過氣來,加上呀女年紀仲細,之前見過新聞呀b太細戴口罩抖唔到氣唔識扯差啲窒息,Jo媽真的有點擔心⋯⋯

戴口罩

➡️呀女已經中過covid又好番,相信已經有一定的抵抗力,而家最緊張係流感同covid同時間中,所以我都考慮俾呀女打流感針💉

.

不過每個人睇法不同,滿喜歡而家可以按自己意願去選擇戴同唔戴,最緊要都係增強自身抵抗力,家居清潔衛生,不過病左的話就一定要戴口罩呀,保障身邊的人🥰祝大家都身體健康!

延伸閲讀:
【學習爆發期】私心分享教trouble2妙法!
【海洋公園】Jo媽帶你走勻一歲b岩玩景點!


--------------------
👼🏻現正招募「親子Blogger」!你都想分享育兒資訊?
立即將1️⃣筆名、2️⃣FB/IG/Blog page及3️⃣個人簡介 send俾我哋!
按此👉🏻Email
按此👉🏻Whatsapp
記得註明【申請做親子Blogger】,可能下一篇就係你嘅文章啦!😍
--------------------

留言