BB學講嘢

【BB學講嘢】父母浮誇表情幫到手!

  • Post author:
  • Post category:親子專欄
  • Post published:2023-04-20
  • Post last modified:2023-04-20
studentconversion
tutor registration

識我既朋友都知我係一個好浮誇既人來🤣🤣🤣
亦有好多動作無時停既🕺🏻
而我生左卡樂b之後…
情況係漸趨嚴重🥶


因為我會同卡樂b一齊玩得好癲😆
對住佢講野既語氣會好誇張
抑揚頓挫樣樣齊➡️↗️️⤴️↘️
表情多多就當然架啦~
所以卡樂b都學左我🙈好浮誇…

BB學講嘢

但其實對於一d未識講野既嬰幼兒來講…
係聽唔明既情況底下,留意表情同聽語氣係佢地理解周遭環境既方法之一來❗️所以各位爸爸媽媽真係可以表情誇張d,語氣生動d咁同bb講野🧏🏻‍♀️



以下有一個例子係可以顯示到父母既表情對bb既影響,就係心理學上既「視覺懸崖」實驗…
(如果想了解整個實驗內容/結果,可以google再睇下的☺️)

BB學講嘢


但簡單d講,就係父母既笑容係會比到bb有安全感,就算要爬落「懸崖」都要爬過去搵父母。而如果父母唔笑,反而面露難色既話,bb就會覺得環境唔安全,唔敢爬落「懸崖」…

所以各位家長可以多d比表情比語氣bb睇同聽,一來可以增進親子感情👨‍👩‍👦,二來係互動中bb亦都會學到野,三來bb大得快,多d一齊玩可以製造到多d回憶😚。

BB學講嘢

最後既係…大家一齊浮誇啦🥳🥳🥳

今次就去到呢度先啦~
另外亦都十級強建議大家去埋我其他既social media度睇下啦,會睇到我地同bb互動既小片段的🤪


--------------------
👼🏻現正招募「親子Blogger」!你都想分享育兒資訊?
立即將1️⃣筆名、2️⃣FB/IG/Blog page及3️⃣個人簡介 send俾我哋!
按此👉🏻Email
按此👉🏻Whatsapp
記得註明【申請做親子Blogger】,可能下一篇就係你嘅文章啦!😍
--------------------

留言