英文補底

【英文補底】補邊個好?點樣學好英文?

studentconversion
tutor registration

講起英文科,好多人去到高中,先發現自己英文水平好似唔係幾夠應付DSE 英文卷Reading / Listening 嘅Part B2,然後後悔自己初中點解冇努力學過英文,想係高中嘅時候急起直追。但眼見坊間有咁多補習老師,真係唔知應該點揀。怕投資完一個老師回唔到本,怕佢教得太難,唔岩補底程度,今日我哋Tutor Circle尋補話你知究竟一個真係補底嘅英文老師應該係點架呢?

要補底同學,通常都有啲共通點: grammar方面唔係太好、生字量少、寫作缺乏變化同欠通順等等…因此,要選擇邊位補習老師適合自己通常都係depends on你係邊方面嘅能力比較弱,同埋相對地,個位老師係乜嘢方面係較為突出。
講左咁多,咁到底點樣先可以學好英文/改善自己嘅英文水平呢?以下就有4個方法:


1.搵到自己不足

英文補底補邊個
常見香港學生係英文方面要改善嘅地方都係個幾味: 聽 說 讀 寫、生字、grammar。第一步係要搵到令你英文舉步為艱嘅位。學習乜嘢都係,知道自己嘅弱點先知道要點樣進步。如果剩係「盲中中」人地教乜比你,你就學乜,唔單止會因為缺乏方向同目標去進步,仲剝奪埋你嘅problem-solving skills。所以一定要思考左個方向先去行動,係落手改善自己嘅不足之前要先搵到自己嘅缺點,咁樣先可以對症下藥。
 
 

2.善用身邊免費資源

英文補底
圖片來源
想改善英文唔洗下下都咁快課金嘅,係俾錢搵補習之前可以先諗下自己有冇方法改善,例如每日上網聽下TEDBBCCNN,總之就英文野。有上開網上討論區嘅同學亦不妨上下外國版連登:Reddit,學習下唔同嘅slang,對你哋嘅英文都有幫助架。仲可以係改善英文嘅同時擴闊下視野,了解西方人嘅文化同埋唔同國家嘅時事議題,可以話係一舉兩得呀。之後,如果都係覺得唔夠嘅話可以額外買本grammar書返黎操下佢自學,之後就可以搵下人地幫手,觀察下你身邊英文好嘅同學同佢取下經,再唔係搵你個英文老師問下。佢改左你咁多次作文,點都清楚你嘅英文能力,所以,老師都應該可以比到一啲唔錯嘅改善建議。其實唔洗下下都搵「名師」,學習自己解決問題 同自學仲可以慢慢令到自己成長,試下唔好每次都依賴其他人,自己掌握返自己嘅學習。



3.針對性改善

英文補底補邊個女
當你拎到一啲意見同建議,對於點樣改善你嘅英文有一定框架之後,你當然要行動la。嘗試去制定時間表去為每個想要完成嘅tasks設置目標,例如首先要改善grammar,你就可以去買一本練習或者oxford grammar書。今個月讀10個chapter,自己jot一啲notes,然後設置一啲量度成效嘅單位,可能係將練習嘅正確率提升到90%… 做唔到嘅話就重新檢視一次自己學漏左啲咩,定係需要啲咩額外嘅資源。根據你嘅成績不斷自我review、practice、correct,相信好快就可以見到成效。


Copyright © 2024 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。

4.最重要一點!!!!!

英文補底補邊個
就係要有耐性。學英文唔同學數學,唔係話今日操左幾份past paper第二日考試就見到進步。學英文係長時間嘅戰爭,根據非正式統計,十個英文唔好嘅人九個係衰冇耐性。因為英文冇咩即食罐頭野,要進步係要唔同方面嘅層次都提升,所以各位最好唔好期望可以一次過進步晒咁多方面。分成唔同嘅範疇,然後將佢逐一擊破,最後就好似農夫咁比啲耐性等收成。
學英文難唔難就真係見仁見智,只要搵到問題所在,針對問題解決,就會好快見到進步。如果你想導師能夠針對返你嘅不足,私補就可能幫到你。透過單對單教學,私補會清楚你嘅水平同問題幫你,改文、口試練習都可以要求,仲有佢地過來人經驗嘅分享。

延伸閱讀
DSE英文 | 英文摘星⭐️秘技話你知
外籍老師上門 教英文?睇下你小朋友適唔適合!

 
此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。
 


常見問題

最新補習公價係幾多?

接學生就讀的年級及補習科目,價錢各有不同,詳情可按此參考私人補習收費表

揀選補習老師時有咩要注意?

除了要在首堂前了解導師的簡單學歷及背景,也可以問清楚導師以往的補習經驗……更多揀選補習老師注意事項
*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。
英文補底
英文補底

尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言