playgroup

【Playgroup】如何揀Playgroup?分離班是必要嗎?

  • Post author:
  • Post category:親子專欄
  • Post published:2023-01-11
  • Post last modified:2023-01-11
studentconversion
tutor registration

大家記唔記得之前我講過我唔係n班/playgroup呢一派既家長來既…我要反口啦🤣 (女人真係善變🙈)。因為我係度諗,如果卡樂b一來就直接3歲上幼稚園,我驚佢會崩潰暴走😵‍💫 (雖然我知就算有無讀n班,一到返學要離開爸爸媽媽,9成小朋友都會暴走🤦🏻‍♀️)。我唔想卡樂b一下子要經歷咁激進既情形,加上佢都差唔多20個月,要開始ready返學,所以我地決定報一個分離班(仲有分本地班同雙語班添,都幾多元化~),等佢可以循序漸進咁慢慢準備進入幼稚園既生活。


1. Playgroup VS 分離班

但有一個問題既係,因為始終卡樂b無上過playgroup,唔識咩叫上堂,亦都唔知原來要聽老師既指令,而如果直接跳上去分離班,我驚佢會消化唔到又暴走😂所以學校就建議我報一期playgroup,係呢一期playgroup入面滲d分離既元素,之後再銜接上去分離班,一來對卡樂b會好d,二來對老師都會好d😙 (唔洗處理一個暴走既小孩🙈)。

Playgroup

2. 點揀Playgroup?

而我既揀playgroup既唯一大前提,就係要近屋企,要夠方便☝🏻!因為平時得我湊卡樂b,爸爸都驚我一個湊上湊落會辛苦,所以佢特別揀間近屋企,行路可以到既學校,咁就唔洗經歷舟車勞頓。因為我地覺得,未去到小學中學,都未需要好認真揀(意思係校風呀band幾個d。因為我地認為,如果卡樂b係讀到書既,去邊間學校,咩環境都可以讀到,加上我地又無咩特別要求佢要去名校個d,只要佢唔好學壞,做個好人就得👌🏻)。幼稚園呀playgroup呀n班呢d都仲係happy school階段,我地覺得間間都差唔多,所以呢個時候我都就會著重係地點,近唔近屋企去揀。



Playgroup

來緊星期四就第一堂playgroup嚕~唔知卡樂b到時會點呢🙈
今次就去到呢度先啦~
另外亦都十級強建議大家去埋我其他既social media度睇下啦,會睇到我地同bb互動既小片段的🤪

延伸閱讀
【嬰幼兒玩樂精選】真人實測!盡享玩樂設施!
【親子Podcast】親子生活趣事分享電台—— 「👩🏻飛達媽與卡樂b👶🏻」


--------------------
👼🏻現正招募「親子Blogger」!你都想分享育兒資訊?
立即將1️⃣筆名、2️⃣FB/IG/Blog page及3️⃣個人簡介 send俾我哋!
按此👉🏻Email
按此👉🏻Whatsapp
記得註明【申請做親子Blogger】,可能下一篇就係你嘅文章啦!😍
--------------------

留言